Faqet e ndihmës për përdorim

Na kontakto

If your question isn't answered here, or you just wanted to let us know something about the site, contact us.

FOI officer questions #

Ka ardhur një kërkesë e re për akses në informacione publike, si duhet të procedoj? #

Portali i Qasjes së Lirë është një shërbim që i ndihmon përdoruesit të paraqesin kërkesa elektronike tek zyrtarët për qasje falas te mbajtësit e informacionit dhe të gjurmojnë dhe ndajnë me lehtësi përgjigjet ndaj kërkesave të tyre.

Kërkesa për akses falas në informacion vjen nga një përdorues i regjistruar - aplikant i portalit Free Access, me një profil të krijuar më parë për akses në të.

Ju si zyrtar duhet që në përputhje me Ligjin për Qasje të Lirë në Informacione Publike t'i përgjigjeni kërkesës në të njëjtën mënyrë siç do t'i përgjigjeshit çdo kërkese tjetër të dorëzuar me gojë ose me shkrim. I vetmi ndryshim është se përgjigja juaj duhet të jetë elektronike dhe automatikisht do të publikohet në portal.

Pse bëhen publike përgjigjet ndaj kërkesave? #

Përfitimet nga kjo janë të mëdha, gjëja më e rëndësishme është inkurajimi i publikut që të interesohet dhe të përfshihet më shumë në procesin e transparencës më të madhe të institucioneve.

Gjithashtu, synohet të zvogëlohet numri i kërkesave të njëjta ose të ngjashme për një zonë të caktuar ose për një mbajtës të caktuar nëse aplikanti ka akses në përgjigjet e kërkesave të mëparshme nga një person tjetër fizik ose juridik.

Duke qenë se përgjigjet ndaj kërkesave për akses të lirë në informacion përmbajnë informacion publik, ne mendojmë se nuk duhet të ketë arsye për të mos i bërë ato publike.

Are the people making requests real people? #
Po, kërkesat vijnë nga përdorues të vërtetë. Për të gjurmuar përgjigjet, ne përdorim adresat e emailit të krijuara nga kompjuteri për çdo kërkesë. Përpara dërgimit të kërkesës, çdo përdorues duhet të regjistrohet në portal me një e-mail unik të cilin më pas e verifikojmë.
E shoh kërkesën në portal, por njoftimi me email nuk është marrë.#
  • Është obligim i zyrtarit që t'i përgjigjet kërkesës së pranuar përmes portalit Free Access.
  • Në rast se nuk merrni njoftim për një kërkesë të re në emailin tuaj, përpiquni të kontrolloni dosjet e padëshiruara ose të padëshiruara të e-mail-it tuaj.
How do you calculate the deadline shown on request pages?#
  • Mbajtësi i informacionit është i detyruar të përgjigjet menjëherë pas kërkesës së aplikantit dhe jo më vonë se 20 ditë nga dita e marrjes së kërkesës.
  • Mbajtësi i informacionit është i detyruar të informojë kërkuesin e informacionit lidhur me kërkesën për qasje në informacion nëse pas kërkesës ai tashmë i është përgjigjur pozitivisht kërkesës së njëjtë ose të ngjashme të të njëjtit person brenda tre muajve para ditës së pranimit të kërkesës.
  • Në rast se mbajtësi i informacionit duhet të sigurojë akses të pjesshëm në informacion në përputhje me ligjin ose për shkak të vëllimit të informacionit të kërkuar zgjat më shumë se afati i përcaktuar me ligj, afati mund të zgjatet deri në 30 ditë nga data e marrja e kërkesës.
  • Mbajtësi i informacionit për zgjatjen e afatit është i detyruar të njoftojë aplikuesin në formë elektronike menjëherë, dhe jo më vonë se shtatë ditë nga dita e marrjes së kërkesës.
  • Nëse poseduesi i informacionit nuk vepron brenda afatit të përcaktuar me ligj, kërkuesi i informacionit mund të paraqesë ankesë në Agjencinë për Mbrojtjen e të Drejtës për Qasje të Lirë në Informacione Publike.
Disa informacione nuk mund të publikoheshin?#

Information holders may refuse a request for access to:

  • informacion i cili sipas ligjit është informacion i klasifikuar me shkallë të përshtatshme të klasifikimit;
  • të dhënat personale, zbulimi i të cilave do të cenonte mbrojtjen e të dhënave personale;
  • informacion zbulimi i të cilit do të përbënte shkelje të konfidencialitetit të procedurës tatimore;
  • informacionet e marra ose të përpiluara për hetim, procedurë penale ose kundërvajtëse, për zhvillimin e procedurës administrative dhe civile, dhënia e të cilave do të kishte pasoja të dëmshme për rrjedhën e procedurës;
  • informacion që rrezikon të drejtat e pronësisë industriale ose intelektuale (patenta, modeli, mostra, marka tregtare dhe marka e shërbimit, marka e origjinës së produktit).