Страни за помош

Контакт

Ако вашето прашање не е одговорено, или сакате да не известите нешто за веб-страницата, контактирајте не.

Прашања до службениците на иматели за слободен пристап до информации #

Само што стигнав на крајот од процедурата за поднесување барањето, што се случува? #

Слободен Пристап е услуга која им помага на корисниците да поднесат барања до имателите за слободен пристап до информации и лесно да ги следат и споделат одговорите.

Барањето за слободен пристап до информации до имателот што го примивте е направено од корисник на Слободен Пристап. Вие едноставно можете да одговорите на барањето, како што би одговориле на било кое друго барање од поединец. Единствената разлика е во тоа што вашиот одговор автоматски ќе се објави на Интернет.

Ако имате приватност или други прашања, прочитајте ги одговорите подолу. Можеби исто така сакате да го прочитате вовед во Слободен Пристап за да дознаете повеќе за тоа што прави страницата од гледна точка на корисник. Исто така, можете да ја пребарувате страницата за да најдете имател за кого работите и да го видите статусот на било кое барање поднесено со користење на страницата.

Добредојдени се коментарите и мислењата од службениците на имателите на информации ве молиме стапите во контакт.

Зошто објавувате одговори на барањата за слободен пристап до информации? #
Сметаме дека има многу придобивки. Што е најважно, ќе ја охрабри јавноста да биде позаинтересирана и вклучена во работата на владата. Исто така, се надеваме дека ќе го намали бројот на дупликати барања за која било тема што ќе добие јавното тело. Со оглед на тоа што одговорите за слобода на информации содржат информации од јавен карактер, кои секој може лесно да побара повторно од јавниот орган, сметаме дека не треба да има причина да не се објавуваат пошироко.
Дали барањата доаѓаат од вистински луѓе или од роботи? #
Да. Заради следење на одговорите, користиме компјутерски генерирани адреси за е-маил адреси за секое барање. Сепак, пред да можат да испратат барање, секој корисник мора да се регистрира на страницата со единствена е-маил адреса што потоа ја верификуваме. Можете да пребарувате на оваа страница и да најдете страница со списоци со сите барања што ги направил секое лице.
Можам да го видам барањето на Слободен Пристап, но не го добив по е-пошта!#

Ако на веб-страницата се појави барање, тогаш се обидуваме да го испратиме до имателот преку е-маил адреса. Сите пораки за неуспешно испраќање автоматски ќе се појават на страницата. Можете да ја проверите адресата што ја користиме со врската "Прикажи ја адресата за е-маил адреса на имателот за слободен пристап до информации" што се појавува на страницата на имателот, контактирајте не ако има посоодветна адреса што можеме да ја користиме.

Барањата понекогаш не се доставени, бидејќи се отстрануваат со "спам филтри" во ИТ одделот на надлежниот орган. Имателите можат да се погрижат ова да не се случи. Ако не прашате ние ќе испратиме барање, или ќе дадеме технички детали за испорака, така што ИТ одделот може да го отсрани дефектот што се случило со пораката.

Исто така, можете да одговорите на кое било барање без потреба од е-маил адреса, користејќи го линкот "Одговори на барање" на крајот на секоја страница за барање.

Како го пресметувате крајниот рок прикажан на страниците за поднесување на барање??#

Законот за слобода на информации вели:

Имателот мора да се придржува навремено да одговори, не подоцна од 20 работен ден од денот на приемот.

Детали за тоа точно како се пресметуваат викендите и што се случува ако барањето пристигне надвор од работното време, важно е дека и тука имателите мора да реагираат навремено.

Ако имате итна причина барањето побрзо да се процесира, имателите сметаат дека навистина е корисно ако можете да испратите порака преку е-маил адреса да им соопштите што се случува.

Службениците на иматели на информации честопати прават многу напорна работа за да одговорат на барањата, а тоа е скриено од јавноста. Сметаме дека ќе има разбирање од страна на корисниците.

Но стварно, како го пресметувате крајниот рок?#

Ве молиме, прво прочитајте го одговорот на претходното прашање. Правно, имателите мора веднаш да одговорат на барањата до имателот на информации. Ако не успеат да го направат тоа, потребно е да дадат објаснување и како да се реши проблемот.

Со тоа, Слободен Пристап го покажува законски рок за одговор на секое барање. Еве како го пресметуваме.

  • Денот кога ќе го примиме барањето преку е-маил адреса е работен ден, сметаме дека е "ден нула", дури и ако е доставено доцна во вечерните часови. Деновите завршуваат на полноќ. Потоа наредниот работен ден го сметаме за "први ден", и така натаму до 20 работни дена.
  • Доколку денот кога е доставено барањето преку е-маил адреса е неработен ден, ние следниот работен ден го сметаме за "прв ден".
  • Понекогаш настанува грешка во одбројувањето на работните денови, ако забележите таква грешка подобро да не известите.

Датумот којшто се пресметува е прикажан на барањата со текстот "Според законот, градскиот совет на Ливерпул нормално требаше да одговори до ...".

Како можам да испратам голема датотека, која не може да се испрати преку е-маил адреса?#
Можете да одговорите на барање директно од вашиот веб прелистувач, вклучително и да испратите датотека. За да го направите ова, изберете „одговори на барање“ на крајот од страницата на барањето. Контактирајте не ако е премногу голема датотеката (повеќе отколку, да речеме, 50Mb).
Зошто ги објавувате имињата на државните службеници и текстот од е-маил адресата? #
Сметаме дека она што службениците го прават во текот на своето работење се јавни информации. Ние само ќе ги отстраниме содржините во исклучителни околности, видете ја нашата политика за симнување.
Дали објавувате е-маил адреси или броеви за мобилни телефони? #

За да спречиме спам, автоматски ги отстрануваме повеќето е-маил адреси и некои мобилни телефонски броеви од одговорите на барања. Ве молиме, контактирајте не ако има пропусти. Од технички причини, не секогаш ги отстрануваме од прилозите, како што се одредени PDF-датотеки.

Ако е потребно да знаете која е адресата што сме ја отстраниле, ве молиме контактирајте не. Понекогаш, е-маил адресата претставува важен дел од одговорот и ќе ја објавиме во прикриена форма во белешка.

Нашиот закон за слобода дозволува да се побара ист документ и да добие копија од истиот. Ако мислите дека нашето објавување документ достапен на Интернет ги нарушува вашите авторски права, може да не контактирате и да побарате од нас да го симнеме. Сепак, за да заштедите пари на даночните обврзници со спречување на дупликати барања и за добри односи со јавноста, ве советуваме да не го сторите тоа.
Мојот одговор на старо барање на Слободен Пристап е неприфатен!#
После шестмесечна неактивност, Слободен Пристап ограничува за одговор на барање, спамерите престануваат да таргетираат стари барања. Во тој момент, на барањето може да се одговори само од некој имател. По дванаесет месеци, барањето е затворено за било каков одговор. Доколку ви треба повторно да се отвори старото барање за да можете да одговорите на тоа, Ве молиме контактирајте не.

Ако веќе не сте го прочитале, прочитајте го воведот -->
Инаку, авторски права или програмски API тука -->